Friday 4 April 2014

~ Aku , Dia dan Tong Sampah ~




Hi...
Kon'nichiwa...




Bila saya kenal tangan itu...


HATI awk bukan MILIK saya lagi...
JIWA awak bukan PADA saya lagi...
CINTA awak bukan KEPUNYAAN saya lagi...


SAYA . . .
TAHU... Semua SALAH saya...
FAHAM... Semua SILAP saya...
sebab itu wujud dia...
MAAF... saya BENCI dia...


AWAK . . .
Boleh saya TUTUP kisah ini...?
Boleh saya MATI dalam cerita ini...?



Saya tak pernah jadi yang bagus untuk awak...



bila saya ambil masa yg lame untuk post entry ini...
umpama saya SAYANG tapi perlu LEPASKAN...


Untuk bertahan . . . saya tak larat . . .
Untuk hadapi . . . saya tak kuat . . .


bila bibir dipaksa untuk senyum...
sedangkan hati sedang menangis...
susah kan untuk cantik kan senyuman itu...?


. . . Sebulan lg dr date hari nie adalah "date" dia . . .






( ^_missing_*)







p/s : Saya Ego...! 
(= Masalah Simpan . . . Mulut Senyum . . . =)

"Cantik tangan awak dan dia..." 


No comments:

 
Copyright 2016-2017 ©All Right Reserved by rikochikatodain